metalshop   /   ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

της εταιρείας METALSHOP.CZ, s. r. ο., με έδρα στην 174 Bystřice, περιφέρεια Frýdek-Místek, ΤΚ: 73995, αριθμός αναγνώρισης: 28574699, με αριθμό φακέλου C 32711, η οποία διευθύνεται από το περιφερειακό δικαστήριο στην Ostrava

1. Εισαγωγικές Διατάξεις

1.1. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις (εφεξής «οι Όροι») διέπουν τα αμοιβαία δικαιώματα και υποχρεώσεις του Πωλητή και του Πελάτη σύμφωνα με το καταστατικό της §1751 της παραγράφου 1 του Νόμου αριθ. 89/2012 Σβ., Α.Κ. Διέπει επίσης τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Παρόχου και του Χρήστη που σχετίζονται με τον λογαριασμό του Χρήστη.

1.2. Λαμβάνοντας υπόψη τους Όρους, χρησιμοποιούνται οι όροι με κεφαλαίο στην αρχή με τα εξής:

ο Πωλητής
ο πωλητής σύμφωνα με το καταστατικό της §2079 ΑΚ, εφεξής METALSHOP.CZ, s.r.o.

ο Πελάτης
ο πελάτης σύμφωνα με το καταστατικό §2079 ΑΚ

η Σύμβαση
τη σύμβαση αγοράς που έχει συναφθεί μεταξύ του Πωλητή και του Πελάτη

τον Καταναλωτή

οποιοσδήποτε εκτός του πεδίου εφαρμογής της επιχείρησής του ή του επαγγέλματός του συνάπτει τη Σύμβαση με τον Πωλητή

δικτυακός τόπος
Βλέπουμε την ιστοσελίδα ως το πρόγραμμα, την εφαρμογή αντίστοιχα, που είναι διαθέσιμη online μέσω του www.metalstore.gr. Η κύρια λειτουργία του είναι η δυνατότητα εμφάνισης, επιλογής και παραγγελίας προϊόντων από τον Χρήστη.

Καλάθι
Είναι ένα μέρος του ιστότοπου που δημιουργείται αυτόματα με την ενεργοποίηση από τον Πελάτη πολλών λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης, αφαίρεσης και τροποποίησης της ποσότητας προϊόντων

ο Πάροχος
το άτομο που επιτρέπει τη χρήση του λογαριασμού του Χρήστη· METALSHOP.CZ, s.r.o.

Λογαριασμός χρήστη
μέρος του ιστότοπου που είναι διαθέσιμο σε έναν συγκεκριμένο χρήστη, δημιουργείται μέσω Εγγραφής και διατίθεται μετά την επιβεβαίωση των δεδομένων πρόσβασης

ο χρήστης
ένα άτομο που χρησιμοποιεί τον λογαριασμό χρήστη

2. Λογαριασμός χρήστη

2.1. Ο Χρήστης δικαιούται να δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη στον Ιστότοπο για να διευκολύνει την παραγγελία προϊόντων.

2.2. Ο Χρήστης δημιουργεί τον λογαριασμό Χρήστη με τον εξής τρόπο: Συμπληρώνει τουλάχιστον τα απαραίτητα δεδομένα στον Ιστότοπο, ιδίως το όνομα, το επώνυμο, τη διεύθυνση χρέωσης, τη διεύθυνση email, τη σύνδεση και τον κωδικό πρόσβασής του και αποθηκεύει αυτά τα δεδομένα. Ταυτόχρονα πρέπει να συμφωνήσει με τους Όρους και με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (εφεξής «η Εγγραφή»).

2.3. Θεωρούμε αληθή και ολοκληρωμένα τα δεδομένα που εισάγονται στον λογαριασμό χρήστη. Η ευθύνη για πιθανά σφάλματα βαραίνει μόνο τον Χρήστη.

2.4. Η πρόσβαση στον λογαριασμό χρήστη περιορίζεται από δεδομένα εγγραφής, τα οποία είναι η σύνδεση και ο κωδικός πρόσβασης (εφεξής "τα δεδομένα εγγραφής"). Ο Χρήστης και ο Πάροχος είναι αμφότεροι υποχρεωμένοι να διατηρούν ιδιωτικά αυτά τα δεδομένα.

2.5. Ο χρήστης δεν δικαιούται να επιτρέπει σε άλλα άτομα να χρησιμοποιούν τον λογαριασμό χρήστη του.

2.6. Ο πάροχος επιτρέπεται να ακυρώσει τον λογαριασμό Χρήστη, ειδικά σε περίπτωση αδράνειας του Χρήστη για περισσότερο από ένα έτος ή εάν ο Πελάτης παραβιάζει τα δικαιώματά του που σχετίζονται με τη Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένων των Όρων.

2.7. Ο Χρήστης γνωρίζει την πιθανότητα ο λογαριασμός του να μην είναι διαθέσιμος μερικές φορές, ειδικά στην περίπτωση συντήρησης λογισμικού και υλικού του Παρόχου ή συντήρησης υλικού και λογισμικού τρίτων.

2.8. Υπάρχουν παρόμοιοι περιορισμοί για τον Χρήστη όπως στις παραγράφους 9.9. και 9.10.

3. Σύναψη της Σύμβασης

3.1. Όλα τα προϊόντα στον Ιστότοπο του Πωλητή είναι μόνο ενημερωτικά και ο Πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να συνάψει τη Σύμβαση που σχετίζεται με αυτά τα προϊόντα. Το καταστατικό § 1732 ΑΚ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

3.2. Εάν ο Πελάτης θέλει να παραγγείλει τα προϊόντα, πρέπει να τα εισάγει στο καλάθι αναφέροντας την ποσότητα του προϊόντος και στη συνέχεια να συμπληρώσει τη φόρμα στον Ιστότοπο, η οποία περιλαμβάνει:

α) πληροφορίες σχετικά με τα παραγγελθέντα προϊόντα, το ποσό τους,
β) πληροφορίες σχετικά με την πληρωμή του τιμήματος,
γ) πληροφορίες σχετικά με την παράδοση και
δ) πληροφορίες σχετικά με τα έξοδα που σχετίζονται με την παράδοση,
ε) πληροφορίες που αφορούν το όνομα και το επώνυμο του Πελάτη, τη διεύθυνση χρέωσής του, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του. Εάν ο Πελάτης είναι πανομοιότυπος με τον Χρήστη, τα δεδομένα αυτά εισάγονται αυτόματα (εφεξής "η Παραγγελία").

3.3. Είναι δυνατός ο έλεγχος και η τροποποίηση των καταχωρισμένων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας εντοπισμού και διόρθωσης πιθανών λαθών που έγιναν κατά την Παραγγελία.

3.4. Η παραγγελία είναι οριστική όταν ο Πελάτης πατήσει το κουμπί «Παραγγελία», αυτή είναι η Προσφορά (εφεξής «η προσφορά») και κάνει προσφορά για τον Πελάτη.

3.5. Ο Πωλητής επιβεβαιώνει την παραγγελία αμέσως στον Πελάτη μέσω email. Ο Πωλητής αποστέλλει την επιβεβαίωση στη διεύθυνση email του Πελάτη που έχει εισαχθεί στον λογαριασμό χρήστη ή κατά την παραγγελία. Όταν ο Πωλητής επιβεβαιώσει την Παραγγελία, αυτό συνιστά αποδοχή της Σύμβασης (εφεξής "Αποδοχή").

3.6. Είναι δυνατή η σύναψη της σύμβασης στην τσεχική γλώσσα.

3.7. Η Σύμβαση αρχειοθετείται από τον Πωλητή για πέντε χρόνια σε ηλεκτρονική μορφή. Ο Πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτήμέσω του λογαριασμού χρήστη του.

3.8. Τα δικαιώματα ιδιοκτησίας μεταβιβάζονται στον Πελάτη τη στιγμή της εξόφλησης του συνόλου του τιμήματος του προϊόντος, όπως αναφέρεται στη Σύμβαση.

4. Όροι Πληρωμής

4.1. Η Ιστοσελίδα περιλαμβάνει πληροφορίες για τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της τιμής των προϊόντων (εφεξής "η Τιμή"). Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ και όλα τα άλλα τέλη. Η Τιμή ισχύει όταν δημοσιεύεται στην Ιστοσελίδα. Αυτό δεν επηρεάζει τη δυνατότητα του Πωλητή να συνάψει τη Σύμβαση μεμονωμένα.

4.2. Ο Πελάτης υποχρεούται να καταβάλει την Τιμή του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων των εξόδων συσκευασίας και αποστολής, καθώς και την παράδοση στο συμφωνηθέν ποσό. Εάν δεν αναφέρεται διαφορετικά, η Τιμή περιλαμβάνει ήδη τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

4.3. Τα έξοδα για τα μέσα επικοινωνίας εξ αποστάσεως δεν επηρεάζουν την Τιμή και ο Πωλητής μπορεί να χρεώσει μόνο μεταφορικά.

4.4. Ο Πωλητής δικαιούται να απαιτήσει πλήρη ή μερική πληρωμή πριν την αποστολή του προϊόντος στον Πελάτη. Το καταστατικό της §2119, παράγραφος 1 του Αστικού Κώδικα δεν ισχύει στην περίπτωση αυτή.

4.5. Η Τιμή μπορεί να καταβληθεί στον Πωλητή με τους ακόλουθους τρόπους:

α) Apple Pay

β) Πιστωτική κάρτα 

γ) Με αντικαταβολή

4.6. Ο Πελάτης δηλώνει τον τρόπο πληρωμής στην παραγγελία.

4.7. Ο Πελάτης μπορεί να αλλάξει τη μέθοδο μόνο εάν ο Πωλητής συμφωνεί με την αλλαγή. Αυτή η αλλαγή πρέπει να προταθεί στον Πωλητή εγγράφως και να παραδοθεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή στη διεύθυνση χρέωσης.

4.8. Ο Πωλητής ορίζει το δικαίωμα να απαγορεύσει τον τρόπο πληρωμής στον Πελάτη, όπως οι μέθοδοι αναφέρονται στην παράγραφο 4.5.

4.9. Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα, η Τιμή εισπράττεται κατά την αγορά. Σε περίπτωση πάγιας χρέωσης, το Τιμή εισπράττεται σε 7 ημέρες από τη σύναψη της Σύμβασης. Εάν το τίμημα δεν καταβληθεί ως εισπρακτέο, ο Πελάτης θεωρείται ότι υπαναχωρεί.

4.10. Σε περίπτωση άμεσης χρέωσης στον λογαριασμό του Πωλητή, δίνεται στον Πελάτη ένα μεταβλητό σύμβολο κατά την αποδοχή το αργότερο. Ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει το τίμημα και να δηλώσει αυτό το σύμβολο.

4.11. Στην περίπτωση άμεσης χρέωσης, η υποχρέωση καταβολής του τιμήματος εκπληρώνεται κατά τη στιγμή της μεταφοράς χρημάτων στον λογαριασμό του Πωλητή.

4.12. Εάν υπάρχουν εκπτώσεις που παρέχονται στον Πελάτη από τον Πωλητή, δεν μπορούν να συγχωνευθούν.

4.13. Εάν είναι σύνηθες στην επιχείρηση, ή αν αναφέρεται από τους κανονισμούς, ο Πωλητής θα εκδώσει το τιμολόγιο στον Πελάτη λαμβάνοντας υπόψη τις πληρωμές που σχετίζονται με τη Σύμβαση.

5.1. Ο πωλητής επιτρέπει αυτούς τους τρόπους παράδοσης:

5.1. O Comprador permite estes métodos de entrega:

α) προσωπική αγορά στις εγκαταστάσεις του Πωλητή,
β) προσωπική αγορά στον τόπο που δηλώνει ο Πωλητής στον Ιστότοπο (εφεξής "τόπος παράδοσης"),
γ) παράδοση στον Πελάτη στον τόπο που αναφέρεται στην Παραγγελία από τον μεταφορέα

5.2. Σε περίπτωση ειδικά απαιτούμενης μεταφοράς, ο Πελάτης αναλαμβάνει τον κίνδυνο και τα πρόσθετα έξοδα που σχετίζονται με τη μεταφορά.

5.3. Εάν ο Πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το προϊόν στον τόπο που αναφέρεται στην Παραγγελία από τον Πελάτη, τότε ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει το προϊόν κατά την παράδοση. Σε περίπτωση προσωπικής αγοράς το όριο παραλαβής είναι δέκα εργάσιμες ημέρες.

5.4. Εάν η παραλαβή συμφωνηθεί με παράδοση, ο Πωλητής εκπληρώνει το καθήκον του να παραδώσει το προϊόν όταν παραδίδει το προϊόν στον πρώτο μεταφορέα. Εάν ο Πελάτης είναι Καταναλωτής, τότε ο Πωλητής εκπληρώνει το καθήκον του να παραδώσει το προϊόν στα χέρια του Καταναλωτή. Δεν ισχύει όταν ο Καταναλωτής ζήτησε από τον μεταφορέα που δεν του προσφέρθηκε από τον Πωλητή.

5.5. Ο Πωλητής ή ο διαμεταφορέας μπορεί να ζητήσει ταυτοποίηση του Πελάτη, η οποία μπορεί να γίνει με την υποβολή δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου. Ο πωλητής δικαιούται να αρνηθεί να παραδώσει το προϊόν.

5.6. Εάν ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός του ορίου που αναφέρεται στην παράγραφο 5.3 των Όρων, ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει τα έξοδα αποθήκευσης ή εκ νέου παράδοσης. Ο Πωλητής δικαιούται να πουλήσει το προϊόν, αφού προειδοποιήσει τον Πελάτη μέσω email και του δώσει το κατάλληλο χρονικό όριο. Τα έξοδα αποθήκευσης και εκ νέου παράδοσης ενδέχεται να ζητηθούν από τον Πελάτη και ο Πωλητής δικαιούται να υπολογίζει στα έξοδα.

5.7. Ο Πωλητής υποχρεούται να παραδώσει τα προϊόντα και να επιτρέψει στον Πελάτη να διαθέσει το προϊόν εντός δεκαπέντε ημερών από τη σύναψη της Σύμβασης, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά. Εάν το προϊόν αναφέρεται ως "σε απόθεμα", ο Πωλητής αποστέλλει το προϊόν το αργότερο σε δύο εργάσιμες ημέρες από τη σύναψη της Σύμβασης.

5.8. Σε περίπτωση άμεσης χρέωσης στον λογαριασμό του Πωλητή, πληρωμής μέσω συστήματος πληρωμής ή ηλεκτρονικής συσκευής πληρωμής, ο Πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το προϊόν στον Πελάτη εντός δεκαπέντε ημερών από τότε που ο Πελάτης εκπλήρωσε το καθήκον του να πληρώσει την Τιμή του προϊόντος, εκτός εάν δηλώνεται διαφορετικά. Εάν το προϊόν αναφέρεται ως "σε απόθεμα", ο Πωλητής αποστέλλει το προϊόν σε δύο εργάσιμες ημέρες από την πληρωμή το αργότερο.

5.9. Εάν ο Πωλητής δεν εκπληρώσει το καθήκον του να παραδώσει το προϊόν σύμφωνα με τις παραγράφους 5.7 ή 5.8, ο Πελάτης θα τον ειδοποιήσει να παραδώσει το προϊόν σε κατάλληλο χρονικό όριο. Εάν ο Πωλητής δεν εκπληρώσει το καθήκον του εντός του ορίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη συμφωνία.

5.10. Έγγραφα που σχετίζονται με τα προϊόντα, ιδιαιτέρως τιμολόγια, αποδεικτικά αποστέλλονται στον Πελάτη από τον Πωλητή σε δύο ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

6. Μεταφορά των κινδύνων

6.1. Εάν το προϊόν αγοραστεί στις εγκαταστάσεις του Πωλητή ή στον τόπο παράδοσης, οι κίνδυνοι ζημιάς μεταφέρονται στον Πελάτη τη στιγμή της παραλαβής του προϊόντος ή τη στιγμή που επρόκειτο να παραδοθεί η παράδοση και Ο πελάτης ενημερώνεται ότι μπορεί να απορρίψει το προϊόν.

6.2. Εάν υπάρχει συμφωνημένος μεταφορέας για την παράδοση, ο κίνδυνος μεταφέρεται στον Πελάτη, όταν το προϊόν παραδοθεί στον πρώτο μεταφορέα σύμφωνα με τη Σύμβαση. Εάν ο Πωλητής είναι υποχρεωμένος να παραδώσει το προϊόν στο συγκεκριμένο μέρος, τότε ο κίνδυνος δεν μεταβιβάζεται στον Πελάτη εκτός εάν μεταβιβαστεί στον μεταφορέα στον τόπο. Ο Πωλητής δικαιούται να κρατήσει τα έγγραφα που σχετίζονται με το προϊόν, αλλά αυτό δεν επηρεάζει τη μεταφορά κινδύνων. Εάν ο Καταναλωτής είναι ο Πελάτης, ο κίνδυνος μεταφέρεται τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στα χέρια του, αυτό δεν ισχύει όταν ο Καταναλωτής ζήτησε μεταφορά με μεταφορέα που δεν του προσφέρθηκε από τον Πωλητή.

6.3. Ο κίνδυνος δεν μεταβιβάζεται στον Πελάτη εκτός εάν το προϊόν έχει επισημανθεί σύμφωνα με τη Σύμβαση, με σήματα προϊόντος, εξοπλισμένο με τα έγγραφα ή ο Πελάτης ενημερωθεί για οποιαδήποτε άλλη μέθοδο.

6.4. Ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει το Τίμημα, ακόμη και αν το προϊόν υπέστη ζημιά ή χάθηκε όταν οι κίνδυνοι έχουν ήδη μεταφερθεί σε αυτόν, εκτός εάν η απώλεια και η ζημία προκλήθηκαν από τον Πωλητή που παραβίασε τις υποχρεώσεις του.

7. Ελαττωματική απόδοση, εγγύηση, ανάκτηση

7.1 Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των μερών της συμφωνίας διέπονται από το νόμο, ιδίως από το καταστατικό των § 1914 έως 1925, § 2099 έως 2117 και § 2161 έως 2174 του νόμου αρ. 89/2012 Συντ. Κώδικας.

7.2 Ο Πελάτης επιθεωρεί το προϊόν το συντομότερο δυνατό μετά τη μεταφορά των κινδύνων και ελέγχει τα χαρακτηριστικά και την ποσότητα, ελέγχει την ακεραιότητα του περιτυλίγματος. Σε περίπτωση που διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα, υποχρεούται να ενημερώσει αμέσως τον Πωλητή ή τον μεταφορέα και ο Πελάτης δικαιούται να μην αναλάβει το προϊόν. Εάν ο Πελάτης αναλάβει το ελαττωματικό προϊόν, πρέπει να απεικονίσει τα σφάλματα στο πρωτόκολλο. Εάν δεν το πράξει αυτό, λήγουν τα δικαιώματά του που σχετίζονται με εσφαλμένη απόδοση.

7.3 Ο Πωλητής εγγυάται στον Πελάτη ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση. Κατά την παραλαβή του προϊόντος:

7.3.1 μπορεί να χαρακτηριστεί από τις ιδιότητες που έχουν συμφωνηθεί και από τις δύο πλευρές, ή από τις ιδιότητες που περιγράφονται από τον Πωλητή ή αναμένονται από τον Πελάτη σε σχέση με την προώθηση και τον χαρακτήρα του προϊόντος, εάν η συμφωνία λείπει,

7.3.2 μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον σκοπό που δηλώνει ο Πωλητής ή για τον σκοπό που χρησιμοποιείται συνήθως

Το σημείο 7.3.3 αντιστοιχεί στο δείγμα ή στο δείγμα με την ποιότητά του, εάν η ποιότητα προσδιορίστηκε με αυτόν τον τρόπο,

7.3.4 έχει την κατάλληλη ποσότητα, διαστάσεις ή βάρος, και

Το 7.3.5 είναι σύμφωνο με το νόμο.

7.4 Εάν η βλάβη παρουσιαστεί εντός έξι μηνών από την ανάληψη, θεωρείται ότι υπάρχει κατά την εξαγορά.

7.5 Το σφάλμα είναι η σημαντική παραβίαση των υποχρεώσεων του Πωλητή, εάν ο Πωλητής γνώριζε ή έπρεπε να γνωρίζει ότι το άλλο μέρος δεν θα συνάψει τη Σύμβαση, εάν μπορούσε να αναμένει το σφάλμα. Σε άλλες περιπτώσεις δεν αποτελεί σημαντική παράβαση.

7.6 Εάν η εσφαλμένη εκτέλεση αποτελεί σημαντική παραβίαση της Σύμβασης, τότε ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει νέα παράδοση, επισκευή, λογική έκπτωση ή υπαναχώρηση από τη Σύμβαση.

7.7 Εάν η εσφαλμένη εκτέλεση δεν αποτελεί σημαντική παραβίαση της Σύμβασης, ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει επισκευή ή εύλογη έκπτωση.

7.8 Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να εφαρμόσει το ελάττωμα στον Πωλητή αμέσως αφού το εντοπίσει έχοντας ελέγξει και φροντίσει το προϊόν. Εάν το ελάττωμα είναι κρυφό, ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να εφαρμόσει το ελάττωμα στον Πωλητή αμέσως, όταν μπορέσει να το βρει, το αργότερο εντός δύο ετών. Κατά την ανάκτηση ή αμέσως μετά από αυτήν, ο Πελάτης ενημερώνει τον Πωλητή για τη μέθοδο της ανάκτησης που επέλεξε. Εάν δεν το κάνει έγκαιρα, τότε δικαιούται ανάκτηση σύμφωνα με την παράγραφο 7.7, ακόμη και αν το σφάλμα αποτελεί σημαντική παράβαση της Σύμβασης.

7.9 Αυτά τα δικαιώματα μπορούν να εκτελεστούν στις εγκαταστάσεις του Πωλητή, εάν είναι δυνατό σε σχέση με το εύρος των προϊόντων που πωλούνται, ή στον τόπο όπου εδρεύει ή σε άλλες εγκαταστάσεις. Ή ο Πελάτης πρέπει να εφαρμόσει τα δικαιώματά του στο μέρος που είναι εξουσιοδοτημένο για την επισκευή που αναφέρεται στο πιστοποιητικό από τον Πωλητή, εάν είναι πιο κοντά στον Πελάτη. Η ανάκτηση θεωρείται ότι εφαρμόζεται τη στιγμή της ανάληψης της.

7.10 Η ανάκτηση δεν επηρεάζει την υποχρέωση του Πελάτη να πληρώσει για το προϊόν. Το καταστατικό της § 2108 ΑΚ δεν ισχύει. Αυτή η παράγραφος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν ο Καταναλωτής είναι ο Πελάτης.

7.11 Ο Πελάτης δεν μπορεί ούτε να υποχωρήσει ούτε να ζητήσει νέα παράδοση, εάν δεν μπορεί να παραδώσει το προϊόν σε κατάσταση παραλαβής. Αυτό δεν είναι αποτελεσματικό:

7.11.1 εάν οι αλλαγές είναι αποτέλεσμα της επιθεώρησης που διενεργήθηκε για τον εντοπισμό σφαλμάτων,

7.11.2 εάν ο Πελάτης χρησιμοποίησε το προϊόν πριν ανακαλύψει το σφάλμα,

7.11.3 εάν ο Πελάτης δεν προκάλεσε την αδυναμία ανάκτησης του προϊόντος σε αμετάβλητη κατάσταση λόγω δραστηριότητας ή προκαταρκτικού προορισμού, ή

7.11.4 εάν ο Πελάτης είχε πουλήσει το προϊόν πριν εντοπίσει το σφάλμα, το είχε καταναλώσει ή είχε τροποποιήσει το προϊόν κατά τη χρήση, εάν συνέβη μόνο εν μέρει, ο Πελάτης διεκδικεί μόνο ό,τι μπορεί να διεκδικήσει και θα επιστρέψει στον Πωλητή μέχρι η εκτεταμένη χρήση του προϊόντος.

Δικαιώματα που σχετίζονται με πλημμελή εκτέλεση σε σχέση με τις νομικές υποχρεώσεις

7.12 Ο Πελάτης δικαιούται να εφαρμόσει το δικαίωμα υπαιτιότητας, εάν το σφάλμα συμβεί εντός είκοσι τεσσάρων μηνών από την ανάληψη, εκτός εάν πρόκειται για προϊόν στη χαμηλότερη τιμή εάν το σφάλμα είναι ο λόγος της μειωμένης τιμής, η φθορά που προκαλείται από την περιστασιακή χρήση, σε περίπτωση χρησιμοποιημένου προϊόντος με το λάθος που ταιριάζει στη χρήση και τη φθορά του, που είχε το προϊόν κατά την παραλαβή, ή αυτό συνεπάγεται από τη φύση του προϊόντος.

7.13 Εάν το προϊόν δεν έχει τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στην παράγραφο 7.3, ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει ακόμη και ένα νέο προϊόν χωρίς ελαττώματα, εφόσον είναι λογικό ως προς τη φύση του προϊόντος. Εάν το σφάλμα αφορά μόνο μέρος του προϊόντος, ο Πελάτης απαιτεί την ανταλλαγή του εξαρτήματος. Εάν δεν είναι δυνατό, ο Πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει. Εάν είναι παράλογο ως προς τη φύση μιας βλάβης, ειδικά εάν είναι δυνατή η επιδιόρθωση της βλάβης, ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει δωρεάν επισκευή.

7.14 Ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει νέο προϊόν, αλλαγή του ανταλλακτικού, ακόμη και αν η βλάβη μπορεί να επισκευαστεί, εάν δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το προϊόν λόγω επανειλημμένης εμφάνισης της ίδιας βλάβης ή περισσότερων βλαβών ταυτόχρονα. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει.

7.15 Εάν ο Πελάτης δεν υπαναχωρήσει ή δεν εφαρμόσει το δικαίωμα νέου προϊόντος, αλλαγής εξαρτήματος ή επισκευής, μπορεί να ζητήσει την έκπτωση. Ο πελάτης δικαιούται να ζητήσει την έκπτωση ακόμη και σε περίπτωση που ο Πωλητής δεν μπορεί να παραδώσει ένα νέο προϊόν, να ανταλλάξει το ανταλλακτικό ή να το επισκευάσει και σε περίπτωση που ο Πωλητής δεν αντιδράσει σε εύλογο χρονικό διάστημα ή η ανάκτηση θα προκαλούσε δυσφορία στον Πελάτη δηλαδή ο Καταναλωτής.

7.16 Ο πελάτης δεν δικαιούται να υποβάλει αίτηση για το δικαίωμα, εάν γνώριζε για το σφάλμα ή το προκάλεσε.

7.17 Εάν αναφέρεται κάποιο όριο εντός του οποίου το προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για περιστασιακή χρήση, ο πωλητής εγγυάται ότι το προϊόν θα είναι κατάλληλο για χρήση για αυτό το διάστημα ή ότι θα διατηρήσει τις ιδιότητές του. Εάν υπάρχουν περισσότερα όρια, το μεγαλύτερο από αυτά είναι αποτελεσματικό. Αλλά η συμφωνία των μερών είναι προτεραιότητα.

7.18 Τα δικαιώματα που σχετίζονται με την εσφαλμένη εκτέλεση στο πλαίσιο της υποχρέωσης στις παραγράφους 7.12 έως 7.17, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με την παράγραφο 8.4, δεν θα είναι αποτελεσματικά, εάν ο Πελάτης είναι επιχειρηματίας και είναι προφανές ότι η αγορά σχετίζεται με την επιχείρησή του κατά τη σύναψη της σύμβασης.

8. Αποχώρηση από τη σύμβαση

8.1. Ο Πωλητής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση, εάν το προϊόν δεν είναι πλέον σε παραγωγή, δεν παραδοθεί ή η τιμή του έχει αλλάξει σημαντικά.

8.2. Εάν υπάρχουν χρήματα προς επιστροφή στον Πελάτη σε σχέση με το back-out, ο Πωλητής θα τα επιστρέψει χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που έκανε ο Πελάτης όταν πλήρωσε.

8.3. Εάν υπάρχει δώρο που σχετίζεται με τη Σύμβαση, πρέπει να έχει συναφθεί πράξη δώρου όταν υπάρχει αποφασιστική προϋπόθεση ότι σε περίπτωση υπαναχώρησης αυτή η πράξη δεν είναι αποτελεσματική και ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το δώρο.

8.4. Ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση σύμφωνα με τις παραγράφους 7.6 και 7.14.

Πίσω από τη Σύμβαση από τον Καταναλωτή

8.5. Ο Καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση εντός δεκατεσσάρων ημερών. Υπάρχουν διαφορετικά ακίνητα ανάλογα με τον τύπο της σύμβασης:

8.5.1. Εάν πρόκειται για συμβόλαιο αγοράς, τότε το μάθημα ξεκινά την ημέρα της παραλαβής.

8.5.2. Εάν πρόκειται για σύμβαση που περιλαμβάνει πολλούς τύπους προϊόντων ή παράδοση πολλών εξαρτημάτων, τότε το μάθημα ξεκινά την ημέρα της τελευταίας παράδοσης.

8.5.3. Εάν πρόκειται για σύμβαση που περιλαμβάνει τακτική παράδοση των προϊόντων, τότε το μάθημα ξεκινά την ημέρα της παραλαβής της πρώτης παράδοσης.

8.6. Ο καταναλωτής λαμβάνει υπόψη του ότι σύμφωνα με το καταστατικό της § 1837 ΑΚ δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση παράδοσης, που τροποποιήθηκε σύμφωνα με την επιθυμία του, που είναι φθαρτό ή του προϊόντος που αποτυλίχθηκε και είναι δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων, η παράδοση της εγγραφής ήχου ή βίντεο ή του λογισμικού που αποτυλίχθηκε, η παράδοση της εφημερίδας, τα περιοδικά ή η παράδοση του ψηφιακού περιεχομένου, εκτός εάν παραδόθηκε στον φυσικό φορέα και παραδόθηκε με την προηγούμενη συμφωνία του Καταναλωτή πριν από το τέλος του μαθήματος για back-out.

8.7. 8.7. Εάν ο Καταναλωτής θέλει να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση, μπορεί να χρησιμοποιήσει τη φόρμα που παρέχεται από τον Πωλητή που εσωκλείεται στους Όρους. Η φόρμα επιστροφής πρέπει να αποσταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πωλητή: , θα επιβεβαιωθεί στον Καταναλωτή αμέσως εγγράφως.

8.8. Η επιστροφή πρέπει να γίνει άμεσα, το αργότερο σε δεκατέσσερις ημέρες ο Καταναλωτής πρέπει να παραδώσει ή να παραδώσει το προϊόν που παρέλαβε. Ο καταναλωτής γνωρίζει το γεγονός ότι μοιράζεται το κόστος της επιστροφής. Ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει τα αγαθά καθαρά, κατάλληλα συσκευασμένα, συμπεριλαμβανομένων όλων των εξαρτημάτων και άθικτα. Για τα συλλεκτικά είδη, απαιτείται η αρχική συσκευασία για την επιστροφή. Εάν το προϊόν δεν είναι άθικτο, ο πωλητής δικαιούται να συμμετάσχει μονομερώς στην αξίωση αποζημίωσης σύμφωνα με την παρούσα παράγραφο.

8.9. Σε δεκατέσσερις ημέρες από την επιστροφή, ο Πωλητής πρέπει να επιστρέψει στον Καταναλωτή όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων της φθηνότερης μεταφοράς. Ο Πωλητής δεν υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα στον Καταναλωτή νωρίτερα από τη στιγμή που ο Καταναλωτής αποδείξει ότι έχει ήδη στείλει το προϊόν ή ο Πωλητής θα το λάβει. Ο Καταναλωτής συμφωνεί ότι θα του επιστραφούν τα χρήματα με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποίησε για την πληρωμή.

8.10. Ο Καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση σύμφωνα με την παράγραφο 5.9.

9. Προστασία προσωπικών δεδομένων

9.1. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διέπεται από το νόμο ν. 101/2000 Συντ., περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με μεταγενέστερους κανονισμούς.

9.2. Η προστασία των προσωπικών πληροφοριών ρυθμίζεται από το νόμο ν. 101/2000 Συντ.

9.3. Σκοπός της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων είναι η υλοποίηση των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων που σχετίζονται με τη Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης και πληρωμής, της παροχής του λογαριασμού χρήστη και των αναγκών μάρκετινγκ του Πωλητή. Εάν ο Πελάτης δεν συμφωνεί με την επεξεργασία ορισμένων προσωπικών δεδομένων, δεν αποτελεί κώλυμα στη σύναψη της Σύμβασης.

9.4. Τα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη θα υποβάλλονται σε επεξεργασία για αόριστο χρόνο είτε σε ηλεκτρονική μορφή είτε εγγράφως.

9.5. Ο Πελάτης γνωρίζει την υποχρέωσή του να συμπληρώσει τα αληθή και πλήρη στοιχεία κατά την εγγραφή του λογαριασμού χρήστη του. Εάν υπάρξουν αλλαγές στα δεδομένα, ο Πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει σχετικά τον Πωλητή.

9.6. Ο Πωλητής δικαιούται να αναθέσει την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σε τρίτο μέρος ως εκτελούντα την επεξεργασία. Ο Πωλητής πρέπει να διατηρήσει τα δεδομένα του Πελάτη ιδιωτικά, μόνο ο μεταφορέας και η πληρωμή μπορεί να είναι εξαίρεση.

9.7. Ο Πελάτης έχει δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά του δεδομένα. Ο Πωλητής δικαιούται να χρεώσει μια λογική τιμή για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, αλλά αυτά τα έξοδα δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερα από τα απαραίτητα έξοδα. Εάν ο Πελάτης θεωρεί ότι τα προσωπικά του δεδομένα έχουν υποστεί κακή επεξεργασία ή αντίκειται στη νομοθεσία, ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει εξηγήσεις για τα επεξεργασμένα προσωπικά δεδομένα κατά την έννοια της παραγράφου 9.6. Ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει διόρθωση της ζημιογόνου κατάστασης.

9.8. Ο Πελάτης δικαιούται να ακυρώσει τη συμφωνία του για την επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων ανά πάσα στιγμή.

Αποστολή ενημερωτικών δελτίων και αποθήκευση των cookies

9.9. Εάν ο Πελάτης δεν ισχυριστεί διαφορετικά στην παραγγελία, ο Πωλητής θεωρεί ότι συμφώνησε με την αποστολή ενημερωτικών δελτίων που σχετίζονται με τις υπηρεσίες, τα προϊόντα ή τις εγκαταστάσεις του Πωλητή. Ο Πελάτης δικαιούται να ακυρώσει τη συμφωνία του ανά πάσα στιγμή, αυτό πρέπει να γίνει γραπτώς στη διεύθυνση χρέωσης του Πωλητή ή μέσω του συνδέσμου στο τέλος του ενημερωτικού δελτίου.

9.10. Ο Πάροχος ενημερώνει τον Χρήστη ότι επεξεργάζεται τα cookies σύμφωνα με το καταστατικό της § 89 παράγραφος 3 του νόμου ν. 127/2005 Συντ., της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων των μόνιμων αρχείων cookies, και ο Χρήστης συμφωνεί με αυτό. Η συμφωνία ισχύει για 10 χρόνια.

9.11. Ο Πελάτης δικαιούται να ακυρώσει τη συμφωνία του για την επεξεργασία cookie ρυθμίζοντας το πρόγραμμα περιήγησής του.

9.12. Ο Πάροχος επεξεργάζεται τα cookies του Χρήστη για τη βελτίωση της Ιστοσελίδας και την εξατομίκευση του περιεχομένου και των διαφημίσεων, παρέχοντας λειτουργίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ανάλυση του ποσοστού επισκέψεων.

10. Ηλεκτρονική Καταχώρηση Πωλήσεων

10.1. "Ο Πωλητής υποχρεούται να παράσχει στον Αγοραστή έναν λογαριασμό για την αγορά που έγινε σύμφωνα με την Τσεχική νομοθεσία για τα Ηλεκτρονικά Μητρώα Πωλήσεων (EET). , σε περίπτωση τεχνικής βλάβης σε όχι περισσότερο από 48 ώρες."

11. Τελικές Διατάξεις

11.1. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μεταξύ του Πωλητή και του Πελάτη διέπονται από το νομικό σύστημα της Τσεχικής Δημοκρατίας, ιδίως από τον Αστικό Κώδικα.

11.2. Δεν υπάρχουν ηθικοί κώδικες συμπεριφοράς μεταξύ πωλητή και πελάτη κατά την έννοια της §1816, παράγραφος 1, στοιχείο ε' του Ν. 89/2012 Συντ., ΑΚ.

11.3. Σε περίπτωση Εγγραφής του Χρήστη πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις του καταστατικού § 1752 παράγραφος 1 του Αστικού Κώδικα και ο Πωλητής δικαιούται να τροποποιήσει μονομερώς τους Όρους. Αυτό δεν επηρεάζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που δημιουργήθηκαν πριν από τις αλλαγές. Οι αλλαγές πρέπει να δημοσιεύονται στον Ιστότοπο ή/και μέσω διεύθυνσης email στη βάση δεδομένων του ιστότοπου. Ο Χρήστης δικαιούται να αρνηθεί αυτές τις αλλαγές εντός τριών εργάσιμων ημερών από την πρώτη είσοδο στον λογαριασμό χρήστη μετά τις αλλαγές (εάν οι αλλαγές δημοσιεύονται στον Ιστότοπο) ή από την παράδοση της αλληλογραφίας στη διεύθυνση email του (εάν οι αλλαγές είναι δημοσιεύεται μέσω email), και να καταγγείλει την υποχρέωση σε τρεις ημέρες, που είναι ο αρκετός χρόνος για να ληφθεί το παρόμοιο προϊόν από τον άλλο προμηθευτή.

11.4. Η επικοινωνία του πωλητή: διεύθυνση χρέωσης METALSHOP.CZ, s.r.o., 174 Bystřice (εγκαταστάσεις του πρώην τοιχοποιίας), 73995 Bystřice (περιοχή Frýdek-Místek), διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

11.5. Η Επιτροπή της ΕΕ ετοίμασε μια πλατφόρμα για εξωδικαστική επίλυση διαφορών. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν τις διαφορές που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες πρώτα χωρίς την παρέμβαση δικαστή. Αυτή η πλατφόρμα επίλυσης διαφορών είναι προσβάσιμη μέσω αυτού του εξωτερικού συνδέσμου: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ωστόσο, δεν είμαστε υποχρεωμένοι και δεν πρόκειται να συμμετάσχουμε σε εναλλακτική επίλυση διαφορών ενώπιον εξωδικαστικών (μη δικαστικών) οντοτήτων σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών  (https://ec.europa.eu/odr). Εάν έχετε κάποιο παράπονο σχετικά με τα προϊόντα που λάβατε, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]

11.6. Οι Όροι τίθενται σε ισχύ στις 3 Ιουνίου 2016.

Ενημερωθείτε πρώτοι για προσφορές και νέα και κερδίστε 4€ έκπτωση στην πρώτη σας αγορά.