metalshop   /   FAQ (Συχνές ερωτήσεις)

FAQ (Συχνές ερωτήσεις)

Μέθοδοι παράδοσης και πληρωμών

Η τιμή στην οποία παραγγέλνετε το προϊόν είναι η τελική τιμή, δεν προσθέτουμε ΦΠΑ ή οτιδήποτε άλλο. Η τιμή για τα έξοδα αποστολής θα προστίθεται πάντα πριν την αποστολή της παραγγελίας. 

Αντιπροσωπεύει το χρόνο που μας χρειάζεται για να επεξεργαστούμε, να συσκευάσουμε και να στείλουμε μια παραγγελία. Μετά από αυτό, εξαρτάται από τον μεταφορέα πόσος χρόνος θα χρειαστεί να φτάσει το πακέτο σε εσάς.

Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από την ημερομηνία παράδοσης της αποστολής στον μεταφορέα. Λόγω της τοποθέτησης των προϊόντων σε εξωτερικές αποθήκες, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί έως και 3 ημέρες. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για καθυστερήσεις στην αποστολή από τον μεταφορέα.

Ναι, έχουμε! Στις μέρες μας μπορείτε να παραγγείλετε εμπορεύματα metal και punk μέσα από ξένα e-shop. Μια λίστα με όλα τα ξένα e-shop είναι διαθέσιμη στο κάτω μέρος του καταστήματος.

Προϊόντα και διαθεσιμότητα

Τα διαθέσιμα προϊόντα παρατίθενται πάνω από το κουμπί προσθήκης στο καλάθι. Εάν το επιθυμητό μέγεθος δεν είναι διαθέσιμο, πατήστε κουμπί "Λείπει το μέγεθός σας;" και θα σας ενημερώσουμε αμέσως με email όταν είναι διαθέσιμο το απόθεμα.

Συνιστούμε να μετρήσετε ένα παρόμοιο αντικείμενο στο σπίτι και στη συνέχεια να συγκρίνετε τις διαστάσεις με το διάγραμμα μεγεθών για το συγκεκριμένο προϊόν. Τα διαγράμματα μεγεθών δίνονται για συγκεκριμένα προϊόντα στην περιγραφή. 

Μπορείτε να βρείτε παραδείγματα για το πώς και τι μετράμε για διαφορετικούς τύπους ρούχων εδώ.

Ο αριθμός των ημερών αντιπροσωπεύει το χρόνο που μας παίρνει για να επεξεργαστούμε, να συσκευάσουμε και να στείλουμε μια παραγγελία. Μετά από αυτό, εξαρτάται από τον μεταφορέα πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να φτάσει το πακέτο σε εσάς.

Η αποθήκη και ο εκθεσιακός χώρος με το κατάστημα βρίσκεται στο Bystřice της Τσεχίας, τα καταστήματά μας που άνοιξαν πρόσφατα βρίσκονται στην Πράγα στην οδό Štěpánská, στο Brno στην οδό Orlí και στην Ostrava στην οδό Puchmajerova.

Αν αναρωτιέστε για τη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος, την κατάσταση ενός συγκεκριμένου πακέτου, τι συμβαίνει στα καταστήματα ή οτιδήποτε άλλο δυσκολεύεστε κατά τη διαδικασία δημιουργίας της τέλειας παραγγελίας, είμαστε 100% στη διάθεσή σας ! Τώρα συζητάμε online από τις 7:00 π.μ. έως τις 8:00 μ.μ. Θα βρείτε τη ζωντανή συνομιλία στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης σας. Ο παραπάνω χρόνος ισχύει και για την  στο email [email protected]. Πάντα στη διάθεσή σας!

Εκπτωτικά κουπόνια και δωροεπιταγές

Έχετε λάβει έκπτωση στην αγορά σας και θέλετε να την εξαργυρώσετε; Μπορείτε να εφαρμόσετε την έκπτωση στο καλάθι αγορών ακολουθώντας τον σύνδεσμο «Έχω εκπτωτικό κουπόνι».

Προβλήματα αγορών

Έχετε παραγγελία τουλάχιστον 10 EUR; Εάν ναι, και εξακολουθεί να μην λειτουργεί - το πρόγραμμα περιήγησής σας πιθανότατα δεν υποστηρίζει Javascript, δοκιμάστε άλλο πρόγραμμα περιήγησης ή υπολογιστή. Εάν τα προβλήματα επιμένουν, αντιγράψτε τα περιεχόμενα του καλαθιού σας στο email σας και κάντε την παραγγελία σας με αυτόν τον τρόπο.

Είναι εύκολο - κάντε κλικ στο εικονίδιο του λογαριασμού σας, θα εμφανιστεί ένα μενού και μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας στην ενότητα "Το προφίλ μου".

Μέθοδοι επιστροφής - υπαναχώρησης

Εγγυόμαστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση εντός 14 ημερών εάν το προϊόν δεν χρησιμοποιηθεί. 

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιστροφές.

Συμπληρώστε τη φόρμα καταγγελίας (επιλέξτε Παράπονα) με λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος και επισυνάψτε φωτογραφίες. Μόλις λάβουμε το παράπονό σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για περαιτέρω ενέργειες.

Οφέλη για εγγεγραμμένους πελάτες

Φυσικά! Η εγγραφή στον ιστότοπό μας θα σας αποφέρει πολλά οφέλη. Θα αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα πιστωτικό σύστημα που σας επιτρέπει να εξοικονομήσετε χρήματα στις αγορές σας. Θα ενημερώνεστε επίσης τακτικά για νέα και εκπτωτικές προσφορές. Επιπλέον, θα μπορεί να παρακολουθεί τις παραγγελίες, τις επιστροφές και τα παράπονά σας πιο εύκολα. 

Ένα από τα οφέλη είναι: 

 Δυνατότητα να ανεβάσετε τις δικές σας φωτογραφίες = έκπτωση 2 EUR στην αγορά σας!

Φωτογραφίες χρηστών

Μπορείτε να ανεβάσετε τη φωτογραφία σας σε αυτή τη διεύθυνση, όπου θα βρείτε επίσης περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους κανόνες που πρέπει να πληροί κάθε εικόνα. Αφού υποβάλετε τη φωτογραφία σας, η ομάδα μας θα αξιολογήσει την ποιότητά της και εάν περάσει τη διαδικασία έγκρισης, θα λάβετε έναν εκπτωτικό κωδικό 2 EUR στο email σας. Να θυμάστε ότι 1 παραγγελία (είτε είχε 1 είτε 10 προϊόντα) ισούται πάντα με έκπτωση 2 EUR! Στη συνέχεια, μπορείτε να εφαρμόσετε την έκπτωση σας για οποιαδήποτε αγορά άνω των 20 EUR.

Δεν εγκρίνουμε κάθε φωτογραφία - πώς θα φαινόταν! Η καλύτερη έμπνευση είναι ήδη εγκεκριμένες φωτογραφίες. 

Βασικοί κανόνες: 

  • η φωτογραφία πρέπει να είναι του προϊόντος 
  • ο πελάτης πρέπει να είναι στη φωτογραφία 
  • η φωτογραφία πρέπει να είναι πρωτότυπη, καλά τραβηγμένη και να εκφράζει κάτι»

Να γιατί! :) Δεν θέλουμε πάρα πολλές πανομοιότυπες φωτογραφίες, ιδανικά κάθε φωτογραφία θα πρέπει να είναι πρωτότυπη. Οι λόγοι αποδοχής ή μη αποδοχής θα έρχονται πάντα σε ένα email. Αν μας στείλετε email ρωτώντας γιατί δεν έγινε αποδεκτή μια φωτογραφία, δεν έχει νόημα - δεν μπορείτε να εντοπίσετε τη φωτογραφία και επιπλέον, περισσότερα από ένα άτομα κάνουν την έγκριση ταυτόχρονα.

Εάν η εικόνα σας περάσει τη διαδικασία έγκρισης, θα λάβετε έναν εκπτωτικό κωδικό στη διεύθυνση email που παρέχετε, ο οποίος θα εφαρμοστεί αυτόματα στο καλάθι αγορών σας κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο. Στη συνέχεια, μπορείτε να εφαρμόσετε την έκπτωση σας για οποιαδήποτε αγορά άνω των 20 EUR.

Ενημερωθείτε πρώτοι για προσφορές και νέα και κερδίστε 4€ έκπτωση στην πρώτη σας αγορά.